Biroul tău e plin de acte importante pe care încă nu ai apucat să le transformi în arhive digitale? Pentru a evita deteriorarea acestor documente trebuie să găsești variante cât mai comode și practice, care să nu reprezinte costuri mari în plus.
MyEbox cutii ecommerce și accesorii de împachetat este un furnizor de cutii de carton de calitate superioară, de dimensiuni variate, cu ajutorul cărora poți să îți așezi și poți să îți organizezi actele, în așa fel încât să fie păstrate în siguranță și în ordine. Iată cele mai importante motive pentru care este bine să păstrezi documentele în cutii de carton.
- Actele sunt ferite de umezeală.
Alege un loc uscat din zona biroului, unde să depozitezi cutiile de carton care conțin hârtii importante pentru locul tău de muncă. Dacă alegi cutii carton de calitate, cu siguranță oferi protecție în plus actelor, iar atunci când ele nu sunt digitalizate, ai un motiv în plus să te îngrijorezi cu privire la starea acestora.
- Documentele sunt păstrate în ordine.
Biroul tău poate să fie un loc prin care să treacă multă lume zilnic, iar documentele împrăștiate peste tot pot să îți dea bătăi de cap, mai ales dacă sunt acte confidențiale. Așadar, depozitarea acestora în cutii de carton este o soluție care te ajută să găsești fiecare document atunci când ai nevoie de el, dar și să ferești cele mai importante situații financiare de ochii curioșilor. Poți nota pe cutiile de carton secțiunea din care fac parte actele respective pentru a-ți face viața și mai ușoară.
- Eviți ruperea și deteriorarea hârtiei.
Mai ales după ce hârtia se învechește, aceasta devine mult mai sensibilă. De asemenea, ținute pe birouri sau la vedere, hârtiile se pot pierde sau pot să se rupă. Tocmai din aceste motive, folosirea cutiilor de carton pentru depozitarea actelor personale sau a celor de la locul de muncă reprezintă o variantă sigură, iar hârtia se păstrează mult mai bine, fiind ferită de praf și de umezeală, factori care duc la degradarea hârtiei și la posibila pierdere a unor informații foarte importante.
Organizează-ți documentele de la birou sau de acasă în așa fel încât să le găsești ori de câte ori ai nevoie de ele. Știm cu toții cât de anevoios poate să fie procesul de căutare a unor acte prin mormane de hârtii vechi. Cutiile de carton te ajută să păstrezi ordinea, dar și să protejezi hârtia de factorii externi și de trecerea timpului.