Cumparaturile in mediul virtual au facilitat gasirea produselor pentru casa. Gasirea unui gard sau a unei porti din fier forjat online este un inceput bun, dar cum iti poti da seama ca intri in posesia unui produs de calitate? Aceasta parte devine mult mai dificila atunci cand tot ceea ce ai la dispozitie sunt cateva fotografii si informatii pe o pagina web. Sa facem o cercetare mai profunda si sa analizam ceea ce trebuie sa iei in considerare atunci cand vrei sa cumperi un gard sau o poarta din fier forjat de calitate in mediul online.
Protectia impotriva ruginei
Preocuparea numarul unu pe care cei mai multi oameni o au in legatura cu poarta sau gardul din fier forjat este ruginirea. Problema este ca unele companii nu specifica ce tip (daca exista) de protectie se aplica impotriva ruginii. Galvanizarea este o modalitate excelenta de a proteja fierul si otelul de rugina. Desi unii producatori de garduri folosesc acoperirile cu pulbere pentru a minimiza rugina, se prefera galvanizarea la cald, deoarece aceasta incapsuleaza fiecare suprafata a piesei in interior si in exterior.
Designul
Fiind elemente de design in prim plan in cadrul unei proprietati, gardul si poarta din fier forjat trebuie sa aiba un aspect care sa iti placa si care sa te reprezinte. Pana la urma, este vorba despre o investitie serioasa, pe termen lung, asadar trebuie sa te gandesti serios la acest aspect pentru a nu avea indoieli ulterior.
Informatiile despre garantie
Atunci cand cumperi un gard sau o poarta din fier forjat, probabil ca iti vei dori mai mult decat un text pe o pagina web despre garantie. Recomandat ar fi sa discuti cu cineva de la companie si sa intrebi cum sunt tratate cererile de garantie si ce anume implica acestea. Ai grija la anumite lucruri care iti pot anula garantia si la prevederile cu privire la ceea ce este acoperit si ce nu (in special la garantiile “pe viata”).
Compania de la care doresti sa faci achizitia.
Este mai important ca niciodata sa fii atent cand faci o achizitie atat de costisitoare de pe un magazin online. Compania trebuie sa aiba experienta in domeniu, sa fie de incredere, sa aiba reputatie buna si, nu in ultimul rand, personal receptiv.