Cele mai bune pusti cu aer comprimat

Tragerea cu pusca cu aer comprimat are un caracter foarte sociabil si sportiv: fie ca este vorba in cercul de familie din gradina sau curte, fie ca tragi intr-un club. Pe de o parte, acest lucru contribuie la faptul ca pustile cu aer comprimat si munitia asociata, sunt relativ ieftine. 

Pe de alta parte, pustile cu aer comprimat sunt semnificativ mai putin periculoase si, prin urmare, mai usor disponibile. Cele mai bune pusti cu aer comprimat sunt foarte diverse ca scop, design, calitate a productiei si, in consecinta, cost. Dar principala caracteristica dupa care sunt impartite, este principiul comprimarii initiale a gazului.

Cea mai utilizata schema arc-piston

A devenit o continuare a perechii pneumatice „cilindru-piston” si este cunoscuta ca pusca cu aer comprimat. Dupa apasarea tragaciului, un arc puternic impinge brusc pistonul inainte, presiunea din cilindru creste, iar aerul, accelerand, paraseste cilindrul printr-un canal ingust, dand glontului o viteza mult mai mare decat viteza pistonului. 

Energia unui glont depinde de forta arcului, de masa pistonului, de diametrul si volumul cilindrului de aer, de scurgerea aerului, dar cel mai important, este constanta de la impuscatura la impuscatura (pana cand mecanismul se uzeaza).

Deoarece aerul comprimat care accelereaza glontul din interiorul tevii este produs chiar in arma pneumatica, munitia consumabila sunt proiectilele. Armele pneumatice pot avea o teava neteda sau striata. 

Pustile cu aer comprimat sunt tipice pentru sport si arme de vanatoare. In armele de „agrement”, acestea sunt adesea limitate la o teava neteda sau proeminente care rasucesc glontul cu o lovitura in timp ce se misca de-a lungul tevii.

Pustile cu aer comprimat se dezvolta impreuna cu toata tehnologia: principiul modular a prins radacini si in pneumatica. Cuvantul latin magnum inseamna „mare”, „superior” si in arme de foc este aplicat cartuselor cu putere crescuta. 

In armele pneumatice, „magnums” se refera de obicei la esantioane cu energie botului de la 15 J si mai mult. Practic „magnums” pneumatice au o schema arc-piston sau compresie (preumflata) si difera de cele mai putin puternice, cu arcuri mai puternice, volume mari de cilindri de aer sau presiune in camere. 

Lasă un comentariu