Redactor sau redactor de conținut? Copywriter sau content writer?
Este una dintre cele mai des întâlnite întrebări.
Pentru că atât de mulți oameni sunt confuzi, trebuie subliniat că rolul copywriterului este de a promova un produs/serviciu, în timp ce un content writer scrie documentație, tutoriale, articole pentru a crește vizibilitatea pe motoarele de căutare și, desigur, le oferă informații de care consumatorii virtuali au nevoie.
Puteți angaja companii de copywriting pentru a introduce sau a scrie text persuasiv pentru a selecta anumite produse/servicii, dar scriitorii de conținut se ocupă de știri, texte și alte articole informative.
Atunci când ești la început de drum sau vrei că afacerea ta să devină cunoscută, ai nevoie de un content writer în viața ta.
De ce ai nevoie de un content writer? Iată câteva motive:
- Nu ai timp suficient pentru a scrie conținut
Dacă ești pasionat de domeniul în care se află afacerea ta, cu siguranță ai talentul și expertiză necesare pentru a scrie conținut de înaltă calitate. Totuși, nu ai timp. Atunci când conduceți o afacere, timpul este o resursă extrem de importantă și trebuie să o alocați cu mare atenție.
Dacă, până la urmă, nu ai timp să scrii conținut pentru toate problemele care trebuie rezolvate pentru că afacerea ta să funcționeze fără probleme, atunci e clar: ai nevoie de serviciile unui redactor de conținut. Prin urmare, poți stăpâni conținutul necesar într-un timp foarte scurt și poți continuă să te ocupi de cele mai importante probleme în dezvoltarea afacerii tale.
- Scrierea de conținut este mai mult decât scrierea
Când angajezi un redactor de conținut, nu lucrezi doar cu cineva care scrie conținut generic, care se poate aplică sau nu afacerii tale. De fapt, angajezi un membru al echipei care este interesat de afacerea ta și dornic să facă cercetări în acest sens.
Atunci când lucrezi cu un freelancer, îi vei oferi informațiile necesare din care să înceapă să creeze un material mai consistent și mai valoros. Scrierea de conținut nu se limitează la procesul de scriere. Creatorii de conținut au adesea experiență cu metodele SEO, rețelele sociale și multe altele.
- Pentru o strategie solidă de backlinking
Luați în considerare cu siguranță optimizarea SEO pentru afacerea dvs., unul dintre punctele cheie ale acestui proces este construirea de linkuri. Crearea de link-uri naturale și valoroase vă va aduce mai mult trafic pe site, mai multe converșii, mai mulți clienți fideli și profituri mai mari.
Dar pentru a construi link-uri de calitate, aveți nevoie de un scriitor de conținut. El poate scrie reclame optimizate SEO pentru produsele, serviciile și afacerea dvs. Anunțurile sunt apoi plasate în publicații cu autorități superioare cu link-uri valoroase către site-ul dvs. Motoarele de căutare detectează aceste linkuri valoroase și le iau în considerare atunci când afișează rezultatele interogărilor legate de cuvintele cheie care definesc afacerea ta.
4. Profesioniștii își fac singuri temele
Nu este nevoie că omul din spatele afacerii tale să fie un profesionist, este nevoie ca el să facă lucrurile în mod profesionist. Pentru o colaborare ideală, este necesar să-i spui de la început ce așteptări ai, restul este de datoria lui.
Un content writer este o soluție eficientă, ieftină și benefică. Sfatul meu este să încerci serviciile sale! Nu ai nimic de pierdut.
Mult succes!