Peisajul digital s-a schimbat dramatic in ultimii ani, dar SEO ramane inca o strategie de marketing eficienta si importanta, impreuna cu advertoriale de calitate.
Trafic crescut – Primele pozitii de pe paginile cu rezultate ale motorului de cautare primesc majoritatea afisarilor si clicurilor, astfel incat clasarea in aceste pozitii de top poate duce la cresteri semnificative ale traficului pentru site-ul personal SEO se concentreaza, de asemenea, pe crearea de etichete de titlu informative si relevante pentru cuvinte cheie si meta descrieri, care apar in paginile de rezultate. A avea etichete si descrieri optimizate ajuta la cresterea ratei de click, ceea ce promoveaza si cresterea traficului web calificat.
ROI – SEO ofera rezultate urmaribile si cuantificabile, indiferent daca detineti un site de comert electronic sau non-comert electronic, astfel incat sa nu aveti nicio retinere cand vine vorba de ROI. Agentiile SEO sunt capabile sa urmareasca aproape fiecare aspect al strategiei lor SEO, cum ar fi cresterile in clasament, trafic si conversii. Analiza cuprinzatoare ofera, de asemenea, capacitatea de a detalia la un nivel granular si de a vedea informatii demografice si alte valori de implicare pentru persoanele care au interactionat cu site-ul vostru. Site-urile de comert electronic, agentiile de SEO pot vedea caile pe care le parcurg utilizatorii pentru a finaliza o vanzare, pana la ce cuvant cheie au folosit pentru a va cauta inainte de cumparare. O agentie de publicitate precum perspektive.ro este o alegere buna deoarece ajuta firmele mici sa economiseasca iar rezultatele vor fi instante!
Cost-eficienta – Procesul de optimizare SEO este una dintre cele mai rentabile strategii de marketing, deoarece vizeaza utilizatorii care cauta in mod activ produsele si serviciile online. Natura inbound a SEO ajuta companiile sa economiseasca bani, spre deosebire de strategiile de iesire precum apelurile la rece. Desi apelurile la rece pot fi totusi o strategie eficienta, clientii potentiali generati costa cu 61% mai mult decat clientii potentiali generati de o strategie de intrare precum SEO. Si din moment ce SEO vizeaza si utilizatorii care cauta in mod activ produse si servicii ca ale voastre, traficul rezultat din SEO este mai calificat decat multe alte strategii de marketing, ceea ce duce la economii de costuri pentru companii.
Utilizabilitate sporita a site-ului – In efortul de a face site-ul mai usor de navigat pentru motoarele de cautare, SEO ajuta simultan sa faceti site-ul mai navigabil si pentru utilizatori. SEO consta in rearanjarea arhitecturii si a link-urilor site-ului pentru a face paginile din site mai usor de gasit si de navigat. Acest lucru nu numai ca faciliteaza ca motoarele de cautare sa acceseze cu crawlere site-ul vostru si sa gaseasca pagini, dar le face si utilizatorilor sa gaseasca mai usor informatii pe site-ul web.
Constientizarea marcii – Deoarece clasamentele pe pozitiile de top au ca rezultat impresii semnificative, a avea site-ul vostru in aceste pozitii de top pe paginile cu rezultate se traduce printr-o expunere mai mare pentru site-ul web. In plus, a fi pe prima pagina pentru cuvintele cheie vizate nu numai ca ii ajuta pe utilizatori sa-ti asocieze marca cu acele cuvinte cheie, dar le insufla incredere, deoarece companiile de pe prima pagina sunt in general percepute ca fiind mai demne de incredere. Cu cat paginile si continutul vostru se claseaza mai mult in pozitii inalte in motoarele de cautare, cu atat aveti mai multe sanse ca utilizatorii sa va vada continutul si sa se asocieze cu brand-ul sau numele vostru!