Folosirea advertorialelor în promovarea site-urilor și a afacerilor

Foarte des întâlnite în tehnicile de promovare folosite de agențiile de online marketing, advertorialele reprezintă articole plătite, construite plecând de la anumite cuvinte cheie și care, la rândul lor, ajung să fie integrate în acestea pentru a ajuta un site sau un business să beneficieze de un număr mai mare de clienți și de vânzări. Principalul motiv pentru care advertorialele se redactează se bazează pe oferirea de informații nu doar despre produsul promovat, ci și despre servicii sau întregul brand ca atare. Acestea contribuie la îmbunătățirea imaginii unei afaceri, precum și la numărul de accesări al site-ului web oficial. Orice advertorial are un link intern, cu ajutorul căruia oamenii sunt direcționați către locul unde se află informațiile oficiale, adică pe site-ul web al companiei.

Avantajele folosirii advertorialelor în campaniile de promovare

Un advertorial reprezintă atât o reclamă, cât și o oportunitate de poziționare mai sus în clasamentul Google. Pe scurt, advertorialele contribuie la promovarea de marketing, fiind un instrument ideal pentru a contribui la decizia vizitatorilor de a se transforma în clienți pe termen lung. Prin intermediul unui articol publicat pe alte site-uri, este generată o opinie care va contribui la procesul de luare a deciziei de către public. Cu cât aceste opinii apar pe mai multe site-uri și, implicit, numărul lor este mai mare, cu atât vei beneficia de o imagine mai bună a business-ului tău – și, nu în ultimul rând, de vânzări mai mari.

Fiecare advertorial este redactat urmând anumite cerințe, iar conținutul este unic. Agențiile de online marketing sunt formate din specialiști în domeniu, cu ani de experiență, care le verifică și se asigură că acestea sunt gata să fie publicate pe site-urile potrivite. Astfel, traficul către site-ul oficial este îmbunătățit, iar vânzările sunt așteptate să crească. În final, publicul beneficiază de informațiile necesare, cu ajutorul cărora să poată primi răspunsuri la toate întrebările pe care le are referitoare la produsul sau serviciul oferit.

Momente cheie pentru folosirea advertorialelor

Chiar dacă advertorialele sunt utile tot timpul și pe cât mai multe site-uri, există câteva momente cheie pe care le poți folosi pentru a genera profit. Apelarea la o agenție de online marketing pentru a realiza aceste lucruri va veni cu anumite costuri, motiv pentru care segmentul financiar al business-ului tău poate suferi anumite modificări. Chiar și așa, este important să vizezi următoarele momente:

  • Îmbunătățirea gradului de popularitate și de încredere în companie;
  • Anunțarea unui produs sau unui serviciu nou lansat;
  • Pregătirea unui eveniment important pentru companie, cum este fuziunea cu o altă companie sau schimbări interne ce trebuie cunoscute de public;
  • Lansarea produselor și a serviciilor.

Alegerea agențiilor de online marketing pentru realizarea advertorialelor

În ciuda faptului că par, la prima vedere, a fi extrem de ușor de realizat, advertorialele sunt redactate în raport cu anumite cerințe. Nu doar cuvintele cheie, ci și integrarea link-urilor se face în urma unei analize, în așa fel încât cititorul să rămână interesat și curios de ceea ce citește. Agențiile de online marketing beneficiază atât de know how-ul necesar, cât și de legăturile cu alte site-uri cu notorietate care pot contribui la promovarea mai bună a site-ului sau business-ului tău. Spre deosebire de un anunț în ziar, este indicat să publici un advertorial într-un ziar online, care ajunge astfel să fie mult mai accesibil unui procent mult mai mare al populației – și, implicit, unui număr mult mai mare al persoanelor care fac parte din publicul țintă.

Afacerea ta poate crește sănătos, organic și fără probleme folosind metodele potrivite de promovare, care astăzi sunt foarte accesibile pentru orice tip de business.

Lasă un comentariu