Lichidarea firmei, situația juridică în care Cabinet Lichidator te poate ajuta

Lichidarea firmei reprezintă o situație juridică complexă pentru care Cabinet Lichidator Mihaela Monea te poate ajuta. Nu este vorba numai de procedura în sine, ci și de consultanță și de a găsi o metodă bună prin care să scăpați de griji!

Una din modalitățile prin care poate fi făcută lichidarea firmei este lichidarea voluntară. Procedura presupune desființarea unei firme prin acordul asociaților. Sunt două etape aici, începând cu depunerea la Registrul Comerțului a Hotărării de dizolvare și numirea lichidatorului (dacă este cazul, aveți datorii sau bunuri pe firmă).

Etape, concret

Lichidarea firmei – prima etapă – presupune dizolvarea firmei, odată cu pronunțarea de judecătorul delegat a Hotărârii de dizolvare, care se publică în Monitorul Oficial. De la data publicării în Monitorul Oficial, urmează un termen de 30 de zile, caz în care ar putea să apară opozanți ai măsurii.

După cele 30 de zile, dacă nimeni nu se opune lichidării, lichidatorul depune bilanțul de lichidare însoțit de raportul privind activul și pasivul societății lichidate.

După 15 zile de la publicarea situațiilor financiare de lichidare se poate depune cererea de radiere.

Lichidarea firmei se va pronunța in medie în 90 zile de la data depunerii Hotărârii asociaților de dizolvare și lichidare.

Ce acte sunt necesare

În tot acest demers Cabinet Lichidator poate fi un răspuns potrivit pentru voi. Vor fi necesare acte precum:

·        Actul constitutiv și actele de identitate ale asociaților.

·        Ultimul bilanț contabil depus și ultima balanță contabilă.

·        Certificatul de înregistrare și anexele acestuia.

Cum mă poate ajuta Cabinet Lichidator

Lichidarea firmei poate fi soluția voastră. Cabinet Lichidator Mihaela Monea vă poate oferi servicii de lichidare complete de la demararea procedurii, depunerea bilanțului de lichidare și până la obținerea certificatului de radiere.

Lichidarea firmei presupune :

·        Conceperea și redactarea Hotărârii Adunării Generale a Asociațiilor sau Decizia asociatului unic.

·        Completarea cererii de înregistrare în Registrul Comerțului.

·        Întocmirea situațiilor financiare de lichidare (bilanțul contabil de lichidare).

·        Redactarea raportului de repartizare a activelor.

·        Redactarea și depunerea cererii de radiere a firmei.

Lichidarea firmei  nu este atât de greoaie, însă desigur există birocrație. Ai nevoie de ajutor de specialitate, ceea ce vei găsi la Cabinet Lichidator, prin reprezentant Mihaela Monea. Află aici despre tot cu ce te poate ajuta un practician în insolvență, despre tarife și alte servicii din sfera celor juridice din cadrul paginii oficiale. Ai și date de contact aici:

Contact:

+4 0770 417 373

office@cabinetlichidator.ro

Luni-Vineri: 09:00-17:00

Lasă un comentariu