Poate fi tras Metroul pe linie moartă? Metrorex datorează 160 milioane RON către Alstom, restanțe pentru mentenanță

Un comunicat recent al producătorului francez de rame de metrou Alstom arată că ar putea să nu mai ofere mentenanța ramelor aflate în exploatare pe cele 5 magistrale ale Capitalei fiindcă Metrorex are 160 milioane lei datorii, adică nu a plătit 140 milioane lei, sumă reprezentând mentenanța pe anul 2021 și 20 milioane lei, suma acumulată pentru mentenanța curentă a anului 2022, după 1 ianuarie.

Asta în condițiile în care Alstom și-a adjudecat mentenanța pentru ramele Metrorex până în 2037, potrivit știrilor publicate la începutul anului curent.

Metrorex s-a apărat spunând că nu se pune problema ca mentenanța Alstom să fie sistată deoarece, compania de stat românească a început să plătească sumele pe 2022 iar pentru restanțe, așteaptă o rectificare bugetară.

Sincer, Metrorex dă un comunicat din care reiese ori că acela care l-a redactat e neprofesionist ori e neprofesionist cine a ieșit cu el public adică acela care și l-a asumat.

Păi se știe că atunci când ai o datorie la un furnizor, la o banală factură de utilități și plătești o parte, nu ți se reține factura a doua neplătită ci totul merge în contul primei facturi restante.

Deci comunicatul Metrorex nu este convingător fiindcă nu spune adevărul. Nu poți plăti restanța mai mică dacă ai una mai mare.

Până una alta, Metrorex și-ar putea trimite ramele pe linie moartă sau ar scoate vechile ”trenuri galbene fără cai”, din vremea lui Ceaușescu, fiindcă încă mai circulă de zici că ai nimerit în tunelul timpului când apare acea ramă la peron.

Lasă un comentariu