Industria ospitalitatii a fost printre cele mai afectate de criza generata de coronavirus si consider ca va fi printre ultimile care isi vor reveni. Anul acesta a adus noi tendinte in zona ospitalitatii. Oaspetii doresc sa cunoasca cat mai multe despre destinatie si standardele de iginena, acestia doresc sa aiba servicii personalizate dar si flexibilitate maxima in privinta politicii de anulare / modificare a rezervarilor.
O mare parte a industriei ospitalitatii participa la actele Go Green pentru a reduce impactul negativ asupra mediului. Acest lucru s-a dovedit a fi bun pentru planeta și de asemenea, pentru hoteluri, atragand mai multi oaspeti. Companiile aleg pentru contractele viitoare hoteluri cu certificate Green Stay, iar oaspetii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru produse și servicii de la companii cu practici de sustenabilitate.
De asemenea, hotelurile se schimbă acum pentru a deveni „hoteluri inteligente”. Acest lucru se realizează prin oferirea de conexiune internet Wi-Fi gratuita in intreaga proprietate, aplicatii mobile pentru oaspetii care le permit self-check in, cheie mobila, posibilitatea de a comanda direct din aplicatie meniul dorit din restaurantul hotelului, dar si = mesagerie directa cu angajatii hotelului.
2021 este un an al încrederii și al siguranței. Este ceea ce toată lumea cauta, indiferent unde calatoreste. Acestea devin parte din normalitate și vor fi elementele principale in experiențele pe care le vom crea.
Articol scris de Luminita Mardale, manager cu o cariera de peste 15 ani in industria hoteliera, Director de Dezvoltare si Marketing din cadrul hotelului Vienna House Easy Airport Bucharest, parte a lantului hotelier austriac Vienna House.