joi, decembrie 5, 2024

Vezi cum sunt nevoiți angajatorii să își modifice abordarea față de angajați în contextul pandemiei

Pandemia a afectat mediul de business și implicit angajații la nivel global. Primul val al pandemiei, cel puțin în țara noastră, a trecut fără ca angajatorii să fie pregătiți. Cel de-al doilea val se apropie și acum angajatorii au toate informațiile de care au nevoie. Pentru ca munca de acasă să fie cât mai productivă, angajatorii ar trebui să le ofere angajaților mai multă atenție. Uite 4 moduri în care angajatorii ar trebui să își schimbe abordarea față de angajați pentru a avea rezultate mai bune la final de lună:

Digitalizare în mod accelerat

Gata cu hârtiile, ședințele interminabile și prezența fizică la birou. Pandemia a arătat chiar și celor mai reticenți angajatori că angajații pot lucra eficient, rapid și creativ din mediul lor familiar. Biroul de acasă a devenit o realitate, iar mulți angajați s-au adaptat rapid ajungând să iubească să lucreze din liniștea casei lor.

Siguranță pentru angajați

Petrecerile și adunările în spații închise sunt interzise, de aceea, petrecerile de Crăciun nu vor avea loc în acest an. Siguranța și sănătatea angajaților vine pe primul loc, iar angajatorii au înțeles acest lucru. De aceea, vor pivota spre alte metode de recompensă cum ar fi pachetele cu dulciuri pentru Craciun. Aceste pachete sunt ideale pentru angajații care au copii. Știm cu toții cât ne bucuram pentru dulciurile primite.

Nu exista pe atunci bucurie mai mare decât să desfacem marea cutie primită de părinți de la job. Pentru cei care nu sunt părinți există mereu alternativa unor cosuri cadou. Deși nu conțin atât de multe dulciuri, angajații vor fi încântați de produsele de calitate primite. Această idee întărește trendul cumpărăturilor de acasă și a livrărilor cadourilor la ușa persoanei vizate.

Comunicare eficientă între angajați

Munca de acasă aduce inconveniente în domeniul comunicării între angajați. Astfel discuțiile se mută în mediul online, iar persoanele extrovertite pot avea de suferit. Este esențial ca fiecare companie să se asigure că angajații comunică în mod eficient pentru a-și putea desfășura activitatea de acasă în mod rapid și eficace. Există mai multe canale care pot fi folosite de către angajați: Zoom, Skype, Whatsapp, Facebook, Telegram.

Opțiuni de muncă remote și flexibile

Pandemia a forțat angajatorii să ia în calcul opțiuni de muncă remote pentru angajații care lucrează în birou din fața unei laptop sau calculator. Unii angajați s-au dovedit mai productivi de acasă, pe când altora le-a luat ceva timp să se adapteze. Flexibilitatea le oferă angajaților șansa să își facă propriul program și să își stabilească propriile limite privind viața profesională.

Angajatorii se mai apropie de angajați în acest context încercând să le înțeleagă mai mult nevoile și să îi ajute să fie mai productivi la locul de muncă.     

- Publicitate -

Farmacia online Dr.Max

Super Oferte la ANVELOPE pe Vadrexim.ro !
Ortodont
ITexclusiv.ro
Stiri Romania
vopsea
Taxi Heathrow
mutari mobila
Servicii deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie
Clinica stomatologie Bucuresti